Re: Dwa dyski twarde na jednej tasmie - problem z konfiguracja

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 09:20:26 MET DST

In article <op.svk94lu455qs87@bitgrinder>, surym@poczta.onetspam.pl
says...
> niektore dyski maja tak, ze jesli ustawi sie je na master, musza
> koniecznie miec slave'a, zeby pracowac. sprobuj wyjac zworke calkowicie,
> lub, jesli jest taka opcja, ustawic ja w pozycji single drive.

Dzieki, zaraz sprawdze.

> a tak z ciekawosci. po co ci taka straszna kombinacja z tymi dyskami?
> boisz sie, ze popsujesz?

Chodzi o to, ze na IBMie instaluje kupe roznego stuffu, jakies filmiki,
plytki od znajomych i takie inne drobizagi - w sumie system na IBMie jest
znacznie bardziej narazony na zawirusowanie/zatrojanowanie/icotamjeszcze
niz ten drugi dysk. O ile na calkowita kasacje danych z IBMa moge sobie
pozwolic, to z Caviarem by bylo juz niewesolo, bo mam tam wszystkie
materialy potrzebne do mojej pracy rocznej, zdjecia, filmy z cyfrowki,
adresy i inne istotne rzeczy. Po prostu chce zminimalizowac ryzyko, bo
nie moge wszystkiego zbackupowac.

> pozdrawiam
> grzehu

pozdrawiam