Co z tymi napędami CD?

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 17:37:20 MET DST

Wkładam do nagrywarki CD LITEON czystą płytkę i patrze do eksploratora ile
wolnego miejsca, a on pokazuje cały krążek niebieski czyli 100% zajętego
miejsca. Wkładam inną czystą płytkę i znów to samo-niby cała zapisana.
Przekładam te płytki z nagrywarki do zwykłego napędu CD i znów on też
widzi je jako nagrane choć obie płytki wyjąłem dopiero z pudełka. Co jest
grane z tym szajsem?
Z kolei nagrane płytki odtwarzają się bez problemów. Zrobiłem restart
kompa ale dalej nic nie pomaga.
Płytki to EMTECi.

Co byście na to poradzili?
Roman