nowe trendy cenowe

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 17:48:34 MET DST

Witam,
Jeszcze kilka lat temu na jesień (wrzesień / październik i poc zątek
listopada) się najardziej opłacało kupywać nowy sprzęt komputerowy,
szczególnie płyty główne i procesory, bo AMD i Intel najczęściej swoje nowe
modele prezentowali w okolicach września.
(to samo dotyczyło wiosny)

Znowu latem opłacało się bardziej kupywać kości RAM, bo producenci pamięci
pozbywali się nadmiernych zapasów.

Od tego czasu nie śledziłem cen, więc stąd moje pytanie:

- jakie tendencje teraz obowiązują, czy dalej są miesiące do których należy
poczekać, żeby kupić najtaniej?

czy może teraz to bez różnicy?

jestem tego ciekaw, bo mam zamiar coś kupić i nie wiem czy zwlekać, czy
kupywać od razu jak coś wypatrzę.

pozdrawiam
Pitek