Re: zgryz z notebook`iem

Autor: gburek <zebra_at_zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 09:43:34 MET DST

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" napisał

| Kłuci się to ze zdrowym rozsądkiem - za niską cenę nigdy nie otrzymamy
| wysokiej jakości.

roznica cenowa miedzy porownywalnymi Toshibami a Acerami to kwestia 100-300
zlotych a wiec nie jest to majatek. Tylko te baterie....

| Robią, ja na swoją tośkę nie narzekam.

Jak dlugo z niej korzystasz ? Znajomy zony mial HP za ktorego zaplacil sporo
pieniedzy i w ciagu roku wymienil w nim niemal wszystko bo po kolei wszystko
sie kaszanilo.Na szczescie gwarancja byla wlasnie na rok ale teraz za kazdym
razem uruchamia go z drzeniem serca czy aby znowu cos nie nawali. Biorac pod
uwage wlasne doswiadczenia ze sprzetem HP, za darmo nic bym od nich nie
wzial :(

| True, true.

Ogladalem IBMy w sieci i koszt nie jest problemem aczkolwiek peszy mnie ( a
w sumie zone bo dla niej laptop ma byc) rozwiazanie "myszy". Na zdjeciach
nie jest to typowy touch-pad. Truno mi rzec co to aczkolwiek zona twierdzi
ze zetkelna sie z tym i jest to "do bani".

--
Dominik Wojtanowski,
Warszawa,