Re: Gigabyte GA-K8N Ultra-9

Autor: wafd <antyspamwolnykaukaz_at_op.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 10:07:37 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:ddo8vh$rhe$1@inews.gazeta.pl...

> Przymierzalem sie do kupna tej plyty - jestes z niej zadowolony? Jakis
> uwagi itp?
>

> --
> Tomek
> http://www.osiedle-er.prv.pl/
Witam,
Płyta stabilna, "pracuję" na niej AMD64 3000 "Venice" (30 stopni w
"spoczynku"), dysk twardy 160 Giga, karta Ati, karta TV Aver 007.
Trochę przerost "formy nad treścią" (8 dysków twardych, raid, Sata na
"Siliconie" i Nf4 z Sata II), nie wiem czy w normalnym
użytkowaniu, to się przyda. Bios F5 z dużymi możliwościami do "podkręcania".
Minusy:, to grzejący się mostek (duży radiator, chłodzenie pasywne), przy
"normalnej" pracy nie ma problemu, nie wiem jak przy "over", bo nie
eksperymentowałem ("składak" dla brata), jedyny działający czujnik, to
temperatura procesora i wiatraki (wszystkie programy jak: Speedfan, MBM5
itp, zawieszają system przy wybraniu funkcji czujnika (nie wiem z jakiego
powodu???!!!), można zmieniać szybkość obrotową wiatraka w Biosie, ale na
Spire KestrelLing V nie działa, to zbyt dobrze (trudno ustawić odpowiednią
szybkość, jak dostaję małe napięcie, to przestaję się kręcić, może na innych
ta funkcja zadziała, przy okazji odradzam zakup tego chłodzenia, nie jest
ciche). Muzyka zintegrowana, trudno mi wyrazić opinie, bo podłączona jest do
LCD Sony HX z głośnikami. Ogólnie płyta dobra, chociaż przyznam, że w chwili
obecnej wybrałbym Abit AN8 Ultra.
Pozdrawiam.
Wafd