Re: zgryz z notebook`iem

Autor: Marcin Stankiewicz <m.stankiewicz_at_delete.idea.net.pl.invalid>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 17:11:10 MET DST

Dnia Mon, 15 Aug 2005 09:43:34 +0200, gburek napisał(a):

> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" napisał

> roznica cenowa miedzy porownywalnymi Toshibami a Acerami to kwestia 100-300
> zlotych a wiec nie jest to majatek. Tylko te baterie....

Baterie w czym ?

> Jak dlugo z niej korzystasz ? Znajomy zony mial HP za ktorego zaplacil sporo
> pieniedzy i w ciagu roku wymienil w nim niemal wszystko bo po kolei wszystko
> sie kaszanilo.Na szczescie gwarancja byla wlasnie na rok ale teraz za kazdym
> razem uruchamia go z drzeniem serca czy aby znowu cos nie nawali. Biorac pod
> uwage wlasne doswiadczenia ze sprzetem HP, za darmo nic bym od nich nie
> wzial :(

Mniej więcej rok - intensywnie 8-12 h dziennie. Czasem cały tydzień na
zasilaczu z włożoną baterią, a czasem non stop na baterii ( podłączam
zaislanie tylko żeby ją naładować )- trzyma ok. 3 h. Żadnych problemów
nie stwierdzono.

> Ogladalem IBMy w sieci i koszt nie jest problemem aczkolwiek peszy mnie ( a
> w sumie zone bo dla niej laptop ma byc) rozwiazanie "myszy". Na zdjeciach
> nie jest to typowy touch-pad. Truno mi rzec co to aczkolwiek zona twierdzi
> ze zetkelna sie z tym i jest to "do bani".

Są bardzo fajne myszki zaprojetkowane do laptopów - np. Kensington
PocketMouse 2.0 Wireless - optyczna, bezprzewodowa, na akumulatorki
(AAA), w przypadku braku prądu ładowanie z gniazda USB. Mała, zgrabna
poręczna.

--
Marcin Stankiewicz [ also known as "motomouse" ;-) ]
Jeśli chcesz odpowiedzieć, wytnij DELETE z adresu e-mail