Re: Dell PowerEdge SC420 (serwer) i "trywialny" problem z wiatraczkiem

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 23:41:54 MET DST

> Pieprzony darmoland.pl - musisz byc cierpliwy bo baaardzo wolno
> sie laduja... A gdzie indziej mogę wrzucić zdjęcia na sieci ?

> Problem nie tkwi w tym czy płyta startuje czy nie - bo startuje...
> Problem tkwi w tym, że przy każdym starcie plyta "drze pyska"
> że jest awaria wiatraka i muszę nacisnąć "F1 to continue".
> Chcę się tej dokuczliwości pozbyć podając napięcie czujnika
> (trzeci przewód wiatraka) na ktoryś pin płyty, ale nie wiem który.

A masz jakiś działający wiatrak? Może zmierze woltomierzem gdzie jest
zasilanie. Może sie też uda zidentyfikować przewód od pomiaru prędkości. Do
czego są pozostałe dwa nie wiem:) Dell nie ma żadnej dokumentacji? (INTEL
dawał dokumentacje po co są 4 kabelki w nowych wiatrakach na procki.)

Może zdjęcie wiatraka działającego?

CosteC