Modem w PCI-problem

Autor: Piotr <jaszon34_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 23:43:30 MET DST

Komputer z płytą Asrock(coś tam dokładnie nie pamiętam), proc Sempron 2500,
256 DDR Kingstona, XP Pro.. Komp chodził sobie bezproblemowo u mojego
szwagra na wsi, ale zachciało mu sie internetu z modemu. Modem miałem swój ,
z czasów gdy w moim mieście nie było jeszcze DSL-a, toteż mu go
zamontowałem.No i fajnie , modem się zainstalował mimo,że sterownik mu
podałem z płytki oryginalnej "Pentagram Omen" (podałem mu Win 2000<Xp nikt
wtedy nie znał>).Zrobiłem diagnostykę i modem bryka aż huczy, ale niestety
zachciało mi się z tej płytki zainstalować soft do fax-ów , i
niestety -KIBEL.
Nie działa CD ROM.Odinstalowałem modem, zainstalowałem od nowa -nie działa
CD.Włożyłem modem w inny slot PCI -zainstalowałem od nowa, modem
wykryty,zainstalowany ale CD nie kręci. Chyba mam pecha do tych PCI bo ja
mam płytę główną EPOX 8RDA3I (płyta ma dźwięk onboard) a ja miałem Sound
Blaster Live .Ale po wsadzeniu SBL było dokładnie to samo tz. jak wsadziłem
go w PCI to
 nie działał CD.Albo mam pecha albo ze mnie jest wielka d..a . Może ktoś
mnie oświeci. Przepraszam za chaotyczny opis.

Pozdrawiam Jaszon