Re: Dell PowerEdge SC420 (serwer) i "trywialny" problem z wiatraczkiem

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 01:41:57 MET DST

"CosteC" <costec@konto.nie_lubie_spamu.pl> wrote in message news:ddodra$a28$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A masz jakiś działający wiatrak? Może zmierze woltomierzem gdzie jest
> zasilanie. Może sie też uda zidentyfikować przewód od pomiaru prędkości. Do
> czego są pozostałe dwa nie wiem:) Dell nie ma żadnej dokumentacji? (INTEL
> dawał dokumentacje po co są 4 kabelki w nowych wiatrakach na procki.)
>
> Może zdjęcie wiatraka działającego?

Nie mam wiatraka oryginalnego z wtyczką 5-pinową bo jak pisałem
został już wymieniony przez oryginalnego właściciela i go nie ma.
Jest w jego miejscu wiatrak "no-name" ze sklepu który pasuje
mechanicznie ale zasilany jest z przejściówki od kabelka od zasilacza
i ma 3 przewody: dwa zasilanie czerwony i czarny i trzeci sygnał
do odczytu prędkości (biały) wyprowadzony na 3-pinową wtyczkę
która ma niby wchodzić w płytę główną, ale nie moją :-)