Re: Czy warto zmieniać grafę?

Autor: pawel <pawel.h_at_>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 02:06:46 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:ddkv9i$g88$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No właśnie zadałem sobie trud i mam hi hi hi
> Nie ma to jak marketing ;-)
> GF4Ti 4200 x8 AGP UT2004 - 86 fps
> GF 6800 Ultra AGP - 118 fps
> Więc sam sobie odpowiedz ile może mieć 6600?
> 6200 PCIE - 89 fps
> 6600 PCIE - 125 fps
> Niestety oba testy na innym sprzęcie.

Hej., Dziękuję za odzew. Utwierdziliście mnie w przekonaniu, że nie ma co
zmieniać jednak grafy. Póki co gry jako-tako śmigają, a na tych kilku
fps-ach mi aż tak bardzo nie zależy. Spodziewałem się rewolucji w jakości
obrazu 3D i tv-out, ale chyba na to za wcześnie.....
Gdy upowszechni się standard 64-bitowy, postaram się zakupić coś
przyszłościowego, i wtedy obecną maszynkę zostawię jako odtwarxacz divx:).
Dziękuję i Pozdrawiam
Paweł