Re: Czy warto zmieniać grafę?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 12:46:29 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel.h@ usuń_to chello.pl> napisał w wiadomości
news:2c88$42fe8b0a$53904455$22800@news.chello.pl...

> Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości

> Hej., Dziękuję za odzew. Utwierdziliście mnie w przekonaniu, że nie ma co
> zmieniać jednak grafy. Póki co gry jako-tako śmigają, a na tych kilku
> fps-ach mi aż tak bardzo nie zależy. Spodziewałem się rewolucji w jakości
> obrazu 3D i tv-out, ale chyba na to za wcześnie.....

Po prostu pożysz od kolegi na 1 dzień kartę klasy GF6200/R9800/GF6600 i sam
się przekonaj czy w interesujących cię gierkach i rozdzielczościach widać
różnicę w porównaniu do aktualnego 4TI czy nie. Myślę jednak że ciężko
będzie ci potem oddawać tą kartę koledze (jestem pewien że różnica będzie
jednak większa niż kilka fps)