Re: Brak Temperature Shutdown w BIOS

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 14:50:56 MET DST

Użytkownik "Przemysław Zalewski" <przemekzalewski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:dddujn$duv$1@inews.gazeta.pl...
> Nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzic... plyta glowna Gygabyte
> 7N400S-L,
> bios najnowszy F5... i co chyba istotne - chlodzenie wodne, bez wiartaka
> na
> plycie i procesorze.
>
> Nigdzie przeto nie moge znalesc funkcji w BIOSie ktora pozwolila by
> ustawic
> temperature procesora przy ktorej komp ma sie wylaczyc. Kiedys przez to
> juz
> spalilem procesor, teraz chce sie uchronic.
>
> Ctrl+F1 nic nie daje.... co robic?
>
> z gory dzieki!

Nie wyobrażam sobie żeby w markowej płycie GB na nF2 nie było automatycznej
blokady temperaturowej. W każdym low-endowu Asrocku (od KT266 wzwyż) też nie
ma tego ustawienia, bo płyta sama sczytuje temperaturę CPU bezpośrenio z
diody termicznej w rdzeniu, i w razie potrzeby odcina zasilanie od
procesora.
Acz wyjątki zawsze istnieją.