Re: 2800 - nie podkręcalne?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 14:56:41 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ddhkrv$2ln$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam płyte główna ASUS A7N8X-E z CPU AMD2800+ (bathon)
>
> i czym bym nie próbowął podkrecac zawsze wsypie mi si ejeśłi przejde z
> magistrali 166 na powyżej 170MHz (pamieci odpowiedni zataktowane)
> Mnożnk nierusalnywogóle. Czyżby to była konfiguracja już niepodręcalna? A
> jesłi sie da to jak ze stabilnościa?

Nie znam płyty ale może podkręcasz nieumiejętnie tzn. jedziesz w górę
również z magistralami PCI i AGP. Płytę (bios/zworki) nalezy ustwawić tak
żeby już od FSB 167MHz dzielniki magistral ustawiały się jak dla FSB 200
(czyli 1/6 i 1/3). Wtedy jadąc w górę z FSB masz 100% pewności że jak coś
się wiesza to nie z powodu przetaktowanych magistral.