Re: Skanowanie negatywów

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 02:20:17 MET DST

Jeffrey wrote:
> co ty opowiadasz
> a ile kosztuje wykonanie odbitki z archiwizacją na CD , u mnie 1zł za
> format 10x15 archiwizacja gratis przy odbitce z całego filmu.
> wniosek : samo skanowanie MUSI być tańsze

        Niestety, ale Ci się wydaje. To że tyle kosztuje nie oznacza, że warto
coś takiego zlecić. Pożądne skanowanie tyle właśnie kosztuje i nie jest
wrzucenie na maszyne rolki filmu tylko korekcja barwna poszczególnej
klatki, ew. inna obróbka (nie wspominając już o czyszczeniu filmu itp).
A to co robią w labach to totalna olewka, bo 99% klientow nie wie, jak
wygląda dobry skan; za to mogą sobie pooglądać paprochy, rysy i odciski
paluchów. Poczytaj sobie:

http://www.coolscan.pl/oferta.htm
http://www.skanowanie.com.pl/html/n-135.html

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |