Re: Skanowanie negatywów

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 00:09:29 MET DST

Nathan wrote:

> Zakladajac, ze jedna klatka to jakies 3-5 pln
> to faktycznie taniej kupic skaner do slajdow.
> Nawet jakąś Minolte

co ty opowiadasz
a ile kosztuje wykonanie odbitki z archiwizacją na CD , u mnie 1zł za
format 10x15 archiwizacja gratis przy odbitce z całego filmu.
wniosek : samo skanowanie MUSI być tańsze
do przedpiścy: znajdz sobie zakład fotograficzny z porządnym sprzetem
i na pewno wyjdzie taniej niż zakup skanera do negatywów

Jeffrey