Re: Tuner TV Winfast 2000XP EXPERT - kilka pytań

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 13:49:21 MET DST

Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:14f6.0000016e.42fc7f9d@newsgate.onet.pl...

> Kablówka nic mi nie poprawi, bo obraz na jednym TV jest dobry. Ich nie
> obchodzi
> że ja chcę mieć 2 telewizory lub telewizor i Tuner w kompie. Jeśli
> podłączę

No to masz pecha...

> tylko jeden telewizor bez wzmacniacza to działa bardzo dobrze (nie
> podłączałem w
> ten sposób kompa bo stoi w drugim pokoju). Chcąc mieć 2 telewizory w domu
> musiałem zainstalować w 93r wzmacniacz, który rozdzielał sygnał na 2 TV.
> Teraz

...albo kiepski rozdzielacz sygnałów.

> podłączyłem w miejsce jednego TV tuner w kompie. Obraz na TV 29"100hz i na
> starym, bo z 93r Curtisie 21" jest ładny tylko na tunerze jest okropnie.

Najpierw spróbuj bez wzmazniacza, bez rozdzielacza podłączyć bezpośrednio
sygnał z gniazdka na ścianie od kablówki prosto pod tuner TV w kompie.
Jeżeli masz kiepskie kabelki w domu, wymień. Jak najmniej złączek po drodze,
a jeżeli już to typu F:
http://www.tme.pl/katalog_pics/4128/fc-001_rg58.jpg
http://www.tme.pl/katalog_pics/4128/fc-002.jpg

Jeżeli będzie źle to kupa (możesz jeszcze pokombinować z uziemieniem obudowy
komputera).
Jeżeli będzie OK, to można spróbować dać rozdzielacz ale nie taki za 2 zeta
tylko coś porządnego.
Jak będzie mimo to gorzej to wzmacniacz antenowy przed rozdzielacz
(albo np http://www.dipol.com.pl/sklep/b11688.htm ). Niestety niczego to nie
gwarantuje oprócz wydania gotówki na sprzęt. Najlepiej jakbyś miał w razie
czego możliwość zwrotu.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.