Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 09:37:16 MET DST

> 1. mam asusa P4P800 i jest ok:)
Jak pisałem, może to kwestia odpowiedniego CPU, albo innego dziwnego
czynnika. Może kwe4stia serii.

> 2. juz od dawna wiadomo, ze prawie _cala_ elektronika schodzi na psy bo
> produkowana jest w chinach i z najtanszych elementow ... tutaj nie ma
> znaczenia firma ... poza malymi wyjatkami wszystko jest produkowane w
> jednym miejscu ... roznice polegaja na uzywanych komponentach ...
Tu niestety masz rację, ale nie można wszystkiego zganiac na chińczyków bo
oni są nie winni, że zarabiają 2 eutro na miesiąc. A sprzęt robią taki jaki
mają zamówienie. Jak dostaną zamówienie na super sprzęt taki zrobią, a jak
producent chce tanioooooo to mu robia tanio. Zresztą trend marketingowy jest
teraz taki aby sperzęt wytrzymywał krótko (gwarancja +0,5 roku), trzeba
przecież sprzedawać nowy, prawda? Niestety widać to także po autach i to
takich jak bwm, czy merce. jakość wszystkie spada i nie jest to żaden
przypadek.

> 3. w jaki sposob zmierzyles vcore ?:) bo jakbym mial ufac wskazaniom plyty
> glownej to wymienilbym juz pewnie caly komp ... pytanie po co skoro
> wszystko dziala ok?
Nie mierzyłem, a jedynie monitorowałem. Na abicie (który ma 4 fazowe
zasilanie, kontra 3 w asusie), jest ono stabilne, co widać w biosie i w
monitorach parametrów. To był dla mnei jedyny trop - nie wiem czy słuszny.
Płytę wolałem wymienić na inną niż słać do serwisu i z powrotem. Asus mi się
podobał bo miał wypas na pokładzie o fajne parametry, ale abit po prostu
działa, już pół roku i zero jakiegokolwiek problemu, proc mogłem bez
problemu podkręcic itp itd. Miałem dwie płyty Asusa i to samo, ale
pochodziły z jednej serii.

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]