Re: wiesza sie pecet - jak znalezc przyczyne ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 16:19:52 MET DST

> Nie mierzyłem, a jedynie monitorowałem. Na abicie (który ma 4 fazowe
> zasilanie, kontra 3 w asusie), jest ono stabilne, co widać w biosie i w
> monitorach parametrów. To był dla mnei jedyny trop - nie wiem czy
> słuszny.

co rozumiesz przez 4-fazowe zasilanie ?
jesli chodzi o pomiar napiec przez plyte to zaleza one glowne od
zastosowanego ukladu pomiarowego i ewentualnych filtrow ktore
oczyszczaja zasilanie ze smieci przed pomiarem ... u mnie w asusie sa
wykazywane wahania ktorych fizycznie nie ma wiec trudno na tym cokolwiek
wywnioskowac ...

> Płytę wolałem wymienić na inną niż słać do serwisu i z
> powrotem. Asus mi się podobał bo miał wypas na pokładzie o fajne
> parametry, ale abit po prostu działa, już pół roku i zero jakiegokolwiek
> problemu, proc mogłem bez problemu podkręcic itp itd. Miałem dwie płyty
> Asusa i to samo, ale pochodziły z jednej serii.

no tutaj sie zgodze ... sam bym tak zrobil ... kiedys mialem nagrywarke
philips'a ze skopanej serii i 3 razy wymieniali zawsze na skopana wiec
dalem sobie spokoj z ta firma ...