Re: Notebook R50e - czy warto ?

Autor: mm <jvgrxq_at_cb.barg.sv>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 20:27:53 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wrote:
> To po cholere Ci tyle ramu? Da Ci to dokładnie nic.

Myśle, ze 512MB to jednak podstawa. Ja zazwyczaj mam duzo pootwieranych
okienek. Myślałem, że to coś zmienia :)

> Już lepiej dopłać do
> lepszego/większego dysku, przynajmniej 5400 rpm z 8 MB cache -- da to
> widoczną poprawą wydajności w przeciwieństwie do dokładania ramu powyżej
> 0.5 GB w wymienionych zastosowaniach. W tańszych laptopach często bywają
> jeszcze wolne dyski, z 4200 rpm np., tymczasem szybki 40-80 to wydatek
> rzędu 250 (za 40) do 500 (za 80) zł.

IBM R50e ma dyski 4200 tylko w tych najstarszych modelach. Normalnie 5400.
Jaki cache to nie wiem, bo nie znalazłem aż tak dokładnej specyfikacji.
Faktycznie dysk 60GB by był w sam raz.
Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Witek