Re: Notebook R50e - czy warto ?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 21:37:53 MET DST

mm pisze:

> Myśle, ze 512MB to jednak podstawa. Ja zazwyczaj mam duzo pootwieranych
> okienek. Myślałem, że to coś zmienia :)

Zmieni tylko jeśli rzeczywiście stale wykorzystujesz ponad 512 MB RAM, jesli
nie, lub okazjonalnie to zmiana będzie niezauważalna, w przeciwieństwie do
szybszego dysku, który i tak będzie pewnie wolniejszy niż przeciętny 3.5",
a taki jak znajdziesz w uĹźywanym laptopie juĹź w ogĂłle.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl