Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 15:51:48 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2005 10:29:32 +0200, dylan napisał(a):

> Wydaje mi się że serial port będzie w replikatorze portów ale to kolejny
> niemały koszt :(
> Jestem "konserwatystą" ale powiedz mi do czego w laptopie uzywasz serial
> portu?

Pierwsze co przychodzi mi na myśl; Wyjście do klienta któremu nie działa
SDI (trzeba sprawdzić czy modem jest ok). To w jednej pracy... W drugiej?
Posiadamy centralę Pansonica do której można się dostać tylko przez
seriala.. Do tego dochodzi, parę nieistotnych gadżetów (między innymi moja
Nokia 6310 którą obsługuję przez kablek - wiem, można przez podczerwien..)

Urządzeń komunikujących się przez COM jest całe multum.

--
Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
Nie chwal systemu przed pierwszym padem.