Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 10:29:32 MET DST

> Aż się wierzyć nie chce, że IBM wypuścił laptopa bez serial portu! (choć
> to ostatnio takie modne :/) W tej sytuacji R50e odpada definitywnie.
> Potrzebuję laptopa z serialem. Nie bawią mnie te nowe zabawki, w których
> wszystko jest załatwiane za pomocą usb.

Wydaje mi się że serial port będzie w replikatorze portów ale to kolejny
niemały koszt :(
Jestem "konserwatystą" ale powiedz mi do czego w laptopie uzywasz serial
portu?
Chodzi o jakiś zewnętrzna urządzenia typu drukarka fiskalna, czytnik kart
płatniczych?
Staruszki Thinkpady mają seriala na pokładzie.
Odnośnie serii Rxx to przyznam się że pierwszy raz słyszę o pochodzeniu od
Acera, ale jak teraz skojarze sobie sytuacje gdy oglądałem go w sklepie to
coś w tym prawdy jest. Zdecydowanie R50 kontra mój 600x nie prezentował się
rewelacyjne (wykonanie).
Słyszałem że R50 (nie wiem czy Rxx) ma problem z pękaniem przy zawiasach...