Re: Proc + plyta - ymiana na nowsze

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 15:43:16 MET DST

Użytkownik "Jan_Valjean" <hdgfhdg@op.pl> napisał w wiadomości
news:ddchvh$lf8$1@news.onet.pl...
> witam
>
> mam durona 1300, 512 ramu ddr266, grafika radeon 9250 na plycie matsonica
> 8137c.
> Chce wymienic proca i plyte na cos nowszego, itu pytanie na co, w kazdym
> razie ma byc wyraznie szybciej i lepiej przy mozliwie niskich kosztach
> wlasnych.
> Co kupic?? wazny stosunek jakosci(wydajnosci) i ceny.

I ja mam ten sam problem :/

Posiadam plyte Asrock K7VT2, ale sa z nia problemy, moge miec na niej tylko
1 pamiec, wiec mam 512 SDRAM, druga pamiec powoduje wywalanie sie systemu
(dokladnie blue screen).

Na tej plycie mam Athlona 1700XP+ ale ma on lekko ukrzuszony rdzen i
powoduje rowniez zawieszanie sie kompa, choc da sie na tym pracowac to juz
mam problemy, np w programach graficznych sobie nie radzi :/

Ptanie na co to zmienic wszystko??

Docelowo chcialbym wymienic plyte, procka i Ram. Co do pierwszych dwoch to
naprawde nie mam pojecia w ktorym kierunku pojsc, natomiast co do ramu to
min 1 gb bede potrzebowal :)

Moze cos poradzicie??

--
Pozdrawiam