Re: Notebook - t23 czy R50e?

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 22:42:05 MET DST

Dnia Tue, 09 Aug 2005 19:17:43 +0200, macminer napisał(a):

> Dość solidna, ale też "made by Acer for IBM", a nie projektowane i
> składane w fabrykach IBM.

Tego się obawiałem... Zbyt tanie te laptopy jak na IBM.
Masz jakieś linki które mogą potwierdzić tą tezę?
Czytam właśnie pdfa ze specyfikacją techniczną tego cacka i zdaje się że
jest tak jak piszą tutaj; http://www.biosmagazine.co.uk/rev.php?id=320

"... But there's no support for Gigabit Ethernet, built-in Bluetooth,
FireWire, infrared, S-Video-out for hooking up to a larger display,
*serial port*..."

Aż się wierzyć nie chce, że IBM wypuścił laptopa bez serial portu! (choć
to ostatnio takie modne :/) W tej sytuacji R50e odpada definitywnie.
Potrzebuję laptopa z serialem. Nie bawią mnie te nowe zabawki, w których
wszystko jest załatwiane za pomocą usb.

--
Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
Jak trwoga to do serwisu.