Re: LCD 19cal

Autor: Jarod <blueice.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 23:34:02 MET DST

Teo <tee9o@interia.pl> napisa³(a):

> Witam,
> w³a¶nie jestem po lekturze testu Samsunga 193P Plus na www.mva.pl i...
> jestem bardzo zawiedziony (dithering) :/
> BTW podobno 193P Plus ma tak± sam± matrycê jak Fujitsu-Siemens P19-2,
> ale to F-S dosta³ lepsz± ocenê za jako¶æ obrazu na mva.pl.

Przeczytaj komentarze do testu ;) Grafik mowil, ze mu ten dithering nie
przeszkadza w pracy... Wiec, jesli nie bedziesz tego monitora testowal tylko
go uzywal to mysle, ze bedzie spoko. Naprawde wielu uzytkownikow wypowiada
sie o nim bardzo pozytywnie, a na mva jeszcze zaden LCD nie dostal 5/5. F-S
ma jedna moim zdaniem powazna wade, podobno jest topornie wykonana
obudowa... przez co ustawienie tego ... Dlatego ja opowiadam sie za
samsungiem i niedlugo mam zamiar go nabyc. Poza tym, na forum mva, jest
watek: http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?
t=727&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
hope, ze link zadziala :)
Poczytaj i sam ocen ;)
Jarod

--