Re: LCD 19cal

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Aug 2005 - 00:28:45 MET DST

Jarod wrote:
> Przeczytaj komentarze do testu ;) Grafik mowil, ze mu ten dithering nie
> przeszkadza w pracy... Wiec, jesli nie bedziesz tego monitora testowal tylko
> go uzywal to mysle, ze bedzie spoko.

Tu nie chodzi o testowanie zamiast używania, raczej o coś w rodzaju
placebo :)

Jeśli miałbym brać Samsunga 193P Plus, to jego konkurentem (dla mnie)
będzie Sony HX95 (i ku niemu się skłaniam). Niestety nie widziałem
dobrego testu tego monitora :/

Jest też alternatywa: Sony X93 za 1500zł i za 2-3 lata następny w tej
cenie (pewnie HX95).

> Naprawde wielu uzytkownikow wypowiada sie o nim bardzo pozytywnie, a na mva jeszcze zaden LCD nie dostal 5/5.

Jeszcze nie testowali Eizo S1910 i Sony HX95 i są niewiele droższe od
Samsunga.

ps. Link po sklejeniu działa.

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl