Re: SB128 a jako¶æ d¼wiêku

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 23:32:55 MET DST

Krzychu wrote:

> czy zatem oplaca
> sie dolozyc pare groszy i kupic SB 5.1?

Zdecydowanie opłaca się.

> Czy miedzy 128 a 5.1 jest
> jakas roznica w jakosci dzwieku jesli wykorzystuje sie jeden kanal?

Miałem obie - różnica jest IMHO wyraźnie słyszalna nawet na średnich
głośnikach komputerowych (korzystałem z następujących konfiguracji: 4+1
- oczywiście z emulacją "kwadro" w przypadku SB128 i zwykłe 2+1 na
codzień). BTW - nie jestem muzykiem ani żadnym melomanem, do SB128
zniechęcił mnie bardzo wysoki poziom szumów (Live! jest tu lepszy choć
nie idealny rzecz jasna) i wysokie obciÄ…zenie CPU..

Pozdrawiam