Re: SB128 a jakość dźwięku

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 20:42:05 MET DST

Uzytkownik "Krzychu" <wxyz@spamy.pl> napisal w wiadomosci
news:t7nhf1t5cfvt98lhp5mhv0c7rii1to5ffs@4ax.com...

witam,
zamierzam kupic jakas uzywana karte dzwiekowa. z tego co widze to dosc
tanio na allegro stoja SB128 CT4810.

Mam taka i jest gites nic lepszego nie potrzeba jak bedzie w dobrym stanie.
Mam podlaczona do wierzy i jest tak jak powinno byc. A zostawilem ja dlatego
ze gram w stare gry a ze zintegfrowane sobie z tym nie radza. W sumie jak
masz kase to chyba lepiej by dolozyc do tej 5.1 wiekowo napewno bedzie
lepsza.