Re: problem ze starszym komputerem

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 11:47:04 MET DST

Dnia 9 Aug 2005 10:44:14 +0200, ..::| daVid |::.. napisał(a):

> Przez ok. 1,5 roku nie korzystalem z komputera. Po tym czasie postanowilem
> uruchomic mojego staruszka. Na poczatku windows 98 se sie ladowal bez problemu,
> ale w momencie gdy mial sie pokazac pulpit, to pokazal sie czarny obraz i nic
> sie nie dzialo (pomagal tylko reset). Teraz dzieja sie inne rzeczy. A mianowicie
> komputer sam sie restartuje: czasami podczas sprawdzania pamieci, czasami
> podczas instalowania Windowsa 98 (zaczalem go od nowa instalowac, bo myslalem ze
> poprzedni problem jest spowodowany wysypaniem sie windy), czasami sie resetuje
> [...]

A moze czas zalatwil zasilacz? Jednak rada ze sprawdzniem czy kondensatory
na plycie nie sa spuchniete jest dobra. Aczkolwiek jesli z plyta wszystko
OK to proponuje uzyc innego zasilacza na probe.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  256 MB DDR-400  TWINMOS CL 2,5  |