Re: Odzyskanie cd-key z dysku

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 11:40:36 MET DST

Użytkownik Michal Bien napisał:

> A czytales ten watek wczesniej? Pisalem o win2k i w95OSR2 [akurat
> takich systemow od MS uzywam w domu]. Jakbys nie wiedzial - te systemy
> nie maja czegos takiego jak "aktywacja" - to wymysl z czasow winXP.

Pisanie offtopicowe zwyklo nazywac sie spamem a autor watku
wyraznie pisal ze qpil XPka bez kodu i moje wypowiedzi nawiazuja
to tego oprogramowania:-)

> A mi nie - z tymi aktywacjami jest od cholery zawracania glowy,
> zwlaszcza przy wymianie sporzetu.

To Twoje zdanie do ktorego masz pelne prawo, wiec pozwolisz ze
zostane przy swoim. XPek daje sobie doskonale rade podczas wymiany
sprzetu wiec nie wiem o czym piszesz. Wymiana HDD TAK, ale moje
ostatnie kontakty z MS mile mnie zaskoczyly a zwlaszcza traktowanie
klienta, wiec mozna bez obawy wymieniac HDD-ki i aktywowac
legalnie nabyte oprogramowanie.

> Piraci to korzystaja z wersji "corporate" i leja na aktywacje.
> A ta procedura psuje krew normalnym, uczciwym uzytkownikom systemow MS.

Eeeeee tam, chyba lekko przesadzasz.

> [...]
> folii z ksiazeczki bo raz, ze nie podoba mi sie ta koncepcja przypominajaca
> jako zywo tatuowanie wiezniow w obozach koncentracyjnych numerem obozowaym,
> dwa ze mam zamiar niedlugo zminiac obudowe - i co wtedy - mialbym odklejac
> i niszczyc naklejke - wtedy dopiero ktos moglby sie czepiac, bo to OEM.
> A co do naklejania - ludzie pod wplywem psychozy dostaja "malpiego rozumu"
> - widzialem juz certyfikaty z win95 [te duze, kwadratowe ~8x8cm papierowoe
> certyfikaty] naklejane wikolem na obudowe komputera w najbardziej widocznym

Wiesz, kazdy chroni swoj produkt tak jak najlepiej potrafi, wiec i zdury
z naklejaniem tez przez czas jakis obowiazywaly:-)
Wlasciwie to moj kontak z MS polega na aktywacji produktu dla klienta,
bo jak widzisz jade na oprogramowaniu z zupelnie innej niz MS bajki:-)

Proponuje juz EOT i pozdrawiam

--
jedrus
UIN: 29696116