Re: Soltek SL-75 DRV-C <-> cpu, pamięć - jakie?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 22:33:27 MET DST

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości
news:std8dd-0g.ln@fastviper.viper.lan...

> Bo kręci się do 1660MHz a nie jak wszystkim którzy mają Athlony XP na
> tej grupie do 2200Mhz ;-)

No, mój D1300 kręci się do 1340, przy 1350 są zwiechy :). Niezaleznie jaka
płyta główna.

> No właśnie tego 'albo' się boję ;-)

Tzn. czego ? Ustawisz spowrotem stary mnoznik i już. Albo płyta sama wykona
"auto safe restart" i przywróci domyślne ustawienia. Na pewno go nie
popsujesz w ten sposób.

> Mój wentyl na domyślych ustawieniach mojego 1700+ ledwo go około 70st
> trzyma ;)

Zgaduję że jak kupowałeś tego Athlona to wentyl zostawiłeś od poprzedniego
procka ) ?

> Poza tym.. aż dziw, ale nadal nie wiem gdzie można
> w rozsądnej cenie zlecić fachowy montaż radiatora.
> def Fachowy:
> - pracownik zwraca kasę jeśli uszkodzi procesor
> - pracownik _wie_ jak założyć radiator
> - zakładanie radiatorów to dla niego rutyna i łatwa kasa
> - chce zrobić dobrze i nie pije piwa/nie gra w UT w międzyczasie
> Chętnie odegram rolę frajera i zapłacę te 40-50zł za montaż. Tylko
> komu?

Możesz sam się nauczyć. To proste. Zacznij od kupienia uszkodzonego
(nie-zewnętrznie) Durona 600 (10zł) i na nim naucz się zakładać/zdejmować
wentyle. Po pewnym czasie dojdziesz do takiej wprawy że będziesz robił to
jedną ręką w całkowitch ciemnościach :).