Re: Soltek SL-75 DRV-C <-> cpu, pamięć - jakie?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 10:57:53 MET DST

maX claimed:
> Tzn. czego ? Ustawisz spowrotem stary mnoznik i już. Albo płyta sama wykona
> "auto safe restart" i przywróci domyślne ustawienia. Na pewno go nie
> popsujesz w ten sposób.

I co wtedy? Sprzedam na allegro 'bo nie działa z moją płytą'? :-)

> Zgaduję że jak kupowałeś tego Athlona to wentyl zostawiłeś od poprzedniego
> procka ) ?

Nie, po prostu wybrałem standardowy tani radiator. Osoba montująca go na
procku założyła wiatrak odwrotnie, czyli tak aby wyciągał powietrze znad
radiatora a nie dmuchał w niego. I klops.

> Możesz sam się nauczyć. To proste. Zacznij od kupienia uszkodzonego
> (nie-zewnętrznie) Durona 600 (10zł) i na nim naucz się zakładać/zdejmować
> wentyle. Po pewnym czasie dojdziesz do takiej wprawy że będziesz robił to
> jedną ręką w całkowitch ciemnościach :).

Procek nie problem. Ale skąd wezmę radiator? Większe ryzyko jest
przecież przy zdejmowaniu niż zakładaniu :(

Dobra, olać... Jak wyjdzie nowe need for speed i nie będzie mi działało
to sobie kupię proca ;) Na razie pomęczę się z athlonkiem...

--
   :: http://night.pl/~viper/ ::
      tlen & skype: fastviper