Re: czym rodziielic nalepiej sygnal sieciowy z AsterCity?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 15:06:57 MET DST

Użytkownik "Bartek Wiecek" <bartek.wiecek@ciach.eranet.pl> napisał w
wiadomości news:dd79mq$ml4$1@news.onet.pl...
> eeeeee... nie generlizuj... mam router dlink'a z WiFi G i od roku smiga
> bezproblemowo...
> Ani jednego zwisu od momentu wlaczenia..
> (emule tez na nim chodzil/chodzi)

pewnie, ze sa takie co dzialaja, ale ja widzialem 3 (2 do adsla i 1 do
cable) w dzialaniu, czy raczej w niedzialaniu u roznych ludzi, przez roznych
ludzi instalowane i wszystkie robily kiszke. poza tym ilosc postow na ten
temat na roznych grupach i forach skutecznie mnie juz od d-linka
odstreczyly. mamy w pracy 4 huby tego wspanialego producenta i tez niewiele
dobrego mozna o nich powiedziec. ja tam linksysa polecam do domowych celow.

tbg