Re: czym rodziielic nalepiej sygnal sieciowy z AsterCity?

Autor: Bartek Wiecek <bartek.wiecek_at_ciach.eranet.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 09:28:11 MET DST

"tbg" <i.hate@spam.com> wrote in message
news:dd7lc7$q6a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> pewnie, ze sa takie co dzialaja,

w takim razie chyba zaczne grac na poważnie w Lotto ;-))
bo ja to z tych co to nawet słynny ECS K7S5A śmigał bez zająknięcia i z
lekkim zdziwieniem czytałem posty o jego niestabilności, podobnie mam z
Dlinkiem - u mnie jest dla odmiany tak, że wszystkie 2 (mój router i modem
adsl) z którymi miałem do czynienia działają bezboleśnie.. :-)
pzdr
Bartek