Re: ATI 9200SE kontra GeForce 2 MX

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:53:00 MET DST

,
> i chciałbym wiedzieć jakie są różnice w poborze mocy obu kart ??
>
> Mam zasiłkę 235 watt, i nie chciałbym jej spalić, komp to Duron 850
> zasiłka to jakaś noname chyba, bo udało mi się tylko odczytać
> "made for pronox technology" co to za dibaęł nie wiem.
> Pytanie takie czy to się nie popali, zasiłkę będę wymieniał , przy okazji
> wymiany procka na silniejszy, ale to nie teraz jeszcze.
> Mam nadzieję tylko, że te zsiłki noname 235 watt ,to jeszcze nie taki
> badziew , jak zasiłki noname 350 watt

Zasiłki 235 były mocne. Codegeny 300 chowały się przy nich. Wiem co mówię -
na takiej "no name" 235 pracował mój K6-350 a później Athlon XP1600+, 512MB
RAM, Radeon 9100, DVD-ROM, LG CD-RW, WDC80JB oraz seagate'a 40GB U5.
Wymieniłem na obudowę z Codegenem - padł po 1.5 miesiąca. Dobrze, że nic
przy okazji nie zjarał.

R9200 mało ciągnie, to jest prosta karta - mogę się założyć, że
najmniejszego problemu nie będziesz miał po włożeniu tej karty.