błedy na dysku?czy to sie da naprawić [barracuda][długawe]

Autor: LETki <l_e_at_odwa.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 08:39:21 MET DST

witam,

pewnego dnia wróciłem po dłuższej nieobecności i zastałem wyłączonego
kompa (jak wyjeżdżałem był włączony). Nie wstawał.
Pomógł restart biosu lecz windows (xp) dalej sie nie ładował. Przy
próbie naprawy systemu chdsk wykrył błędy na twardym (barracuda 40gb),
naprawił je lecz windows dalej nie wstawał.
usunąłem partycje systemową za pomocą instalatora windows, założyłem
nową i od tego czasu wszystko działa ok lecz system cholernie zwalnia (
w czasie "przywieszek" mieli dyskiem).
Przetestowałem dysk narzędziem ze strony seagate'a - w raporcie było że
wszystkie fizyczne testy są passed lecz test sytemu plików failed.

"one or more errors was found in the index
  one or more errors was found in the metadata file records"

pytanie: czy da się to n aprawić i jezeli tak to jak (chdsk nic nie widzi)??
czy to może oznacza zbliżający sie koniec tej barracudy ? ;-/

sorry że tak sie rozpisałem ale chciałem opisac w miarę dokładnie sytuację,
z góry dzięki za pomoc

pzdr
LETki