qpienie kompa

Autor: Piastowianin <piastowrzadzi_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 08:43:28 MET DST

Witam!
Na wstępię chciałem zaznaczyć, że nie dysponuję dużą ilością gotówki
(maksymalnie do 1200zł).
Za dwa miesiące chciałbym dokonać zakupu komputera (sama jednostka
centralna). Zależy mi głównie na tym, aby zestaw nadawał się do rozbudowy.
Więc co wybrać? Kompa z podstawką socket 775 (jeżeli się mylę poprawiajcie)
do którego w przyszłości będę mógł włożyć Pentiuma EE 840, czy raczej tego
ze złączem socket 939, do którego kiedyś da się dołożyć amd x2 4800+?