Re: wymieniony pilot creative'a

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 11:14:31 MET DST

JanuszWo <jannuss_tl@skladnik-powietrza.pl> wrote in
news:dct8rf$2844$1@news2.ipartners.pl:

> Witam!
> Jakiś czas temu pisalem na te grupe opisując mój problem z pilotem od
> zestawu glośników cretive'a p 5800. Kilka listów w jedną i drugą
> strone, dwukrotne podawanie tych samych danych... I przyslali!
> Ale... jeszcze bardziej porąbanego pilota niz ten, co sie na niego
> zalilem! Skoki glośności nawet przy kóleczku na calkowite minimum!
> Nagle zaniki glosu... i inne dziwne objawy... Totalna kiszka! Mam dwa
> piloty - jeden gorszy od drugiego! Sie kurde przejeli i sie kurde
> starają! Pozdrawiam - JanuszWo

mialem podobnie na T3000
rozne wkurw....ce skoski, niekiedy nawet zaniki
poraz kolejny wielki plus dla serwisu Creative'a
realizacja gwarancyjna jest natychmiastowa
z Dublina wysylaja praktycznie na drugi dzien od zgloszenia
pamietam jak wymienialem sluchawki do playera V200, wyslalem im te sluchawki o
godzinie 10 rano, o 18 dostalem maila, ze juz wyslali z Dublina, bodajze 2 dni
pozniej paczke dostalem
co do pilota, dostalem identycznego, jednak tez sa, co prawda minimalne i bardzo
rzadko, ale sa, skoki glosnosci, dziwna sprawa