wymieniony pilot creative'a

Autor: JanuszWo <jannuss_tl_at_skladnik-powietrza.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 16:31:11 MET DST

Witam!
Jakiś czas temu pisałem na tę grupę opisując mój problem z pilotem od
zestawu głośników cretive'a p 5800. Kilka listów w jedną i drugą stronę,
dwukrotne podawanie tych samych danych... I przysłali!
Ale... jeszcze bardziej porąbanego pilota niż ten, co się na niego żaliłem!
Skoki głośności nawet przy kółeczku na całkowite minimum! Nagłe zaniki
głosu... i inne dziwne objawy... Totalna kiszka! Mam dwa piloty - jeden
gorszy od drugiego! Sie kurde przejęli i sie kurde starają!
Pozdrawiam - JanuszWo

--
.::: popraw adres - czteroliterowy skladnik powietrza na te :::.