Re: Wybralem zestaw - moge prosic o weryfikacje ?

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 23:56:20 MET DST

> Pewnie rychly. Platforma S754 chyba troche dluzej pozyje niz 478.

ja to widze innaczej, s754 to niewypał.
Kup wypasionego AMD na socket A, raczej bez możliwości większej rozbudowy,
ale będzie tanio, a grafe na AGP kupisz do tego za grosze.
Jak masz kase to kup amd64 na s939, ale wg mnie narazie jest to mało
opłacalne bo procki drogie a różnica pomiędzy amd na socketA a s929 jest
naprawde mała

Intele niby fajne ale płyty w porównaniu do nforce to mają naprawde ubogie