Re: Wybralem zestaw - moge prosic o weryfikacje ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 00:11:44 MET DST

Dnia Fri, 5 Aug 2005 23:56:20 +0200, Brodi napisał(a):

> ja to widze innaczej, s754 to niewypał.

Aż jestem ciekawy dlaczego S754 to taki niewypał. Uświadomisz mnie?

> Kup wypasionego AMD na socket A, raczej bez możliwości większej rozbudowy,
> ale będzie tanio, a grafe na AGP kupisz do tego za grosze.

S754 też wyjdzie tanio, a będzie spro lepszym i wydajnijszym sprzętem.

> Jak masz kase to kup amd64 na s939, ale wg mnie narazie jest to mało
> opłacalne

Pewnie, że nieopłacalne. Lepiej zostać w erze Pentium2.

> bo procki drogie

480 zł za A64 3000+ to rzeczywiście majątek ;)

> a różnica pomiędzy amd na socketA a s929 jest
> naprawde mała

co najmniej 20% (w niektórych zastosowaniach sporo więcej). A jak się
miodzio procki S939 (i S754) kręcą :)

> Intele niby fajne ale płyty w porównaniu do nforce to mają naprawde ubogie

nie generalizuj, bbo zostaniesz generałem :D

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]