Re: Wybralem zestaw - moge prosic o weryfikacje ?

Autor: aidahow <aidahow_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 23:57:35 MET DST

Użytkownik " Grzegorz" <slodkimisio@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

> Nadszedl czas wymiany domowego PC-ta. Zastosowania - krotko ujme - nie gry
> nie wielka grafika.

To ja również ujme krótko: nacisk postaw na dobry zasilacz, dobrą płytę
główną i 64bitowy procesor.

> Postawilem na Intela - CeleronD 2,26. Do tego plyta Abit I7-E2.
> Karta graficzna - na razie wyciagnieta ze starego PCta, lepsza wybiore
> pozniej
> na spokojnie.

IMHO rozwiązanie bez przyszłości. Procek 32bitowy, era 64bitowców nadchodzi
wielkimi krokami :)

> Mam dylemat z pamieciami - w/w plyta ma tylko dwa sloty. Chce zapakowac do
> niej 2x256MB w dualu. Ewentualnie 1x512MB i wtedy mam otwarta droge do
> rozbudowy.

Kup jedną kosc 512MB a drugą dokupisz kiedy indziej - bardziej
przyszłościowe rozwiązanie.

> Moglbym wybrac drozsza (w zamysle z 4 slotami pamieci) plyte, ale znajac
> zycie
> z najblizszym updatem konfiguracji pojdzie zmiana plyty, procka - tak bylo
> do
> tej pory :)

W przypadku socket939 AMD nie - obecne Ahtlony64 wystarczą na długo, a masz
możliwość włożenia dwurdzeniowców które obecnie są nie-ekonomiczne (będa za
jakiś czas).

> I jeszcze jedno pytanie: slot478 - kiedy zmierzch ?

Zmierzch w toku - to tonący statek do którego nie wchódź ;)
Jeśli już Intel to socket T (lga775), którego nie polecam. Grzeje to się, a
poza tym te spręzynki w płycie głównej do mnie nie przemawiają :)

Osobiście polecam coś na s939 i nforce4 ultra. Patrz mój SIG ;) Za 1200zł
zlozysz dobry zestaw - płyta + procek + wiatrak - takie rozwiazanie jest
przyszlosciowe.

--
- pozdrawiam! a i d a h o w | e-mail aidahow@op.pl | gg 5738046
- ABIT A8N ULTRA | AMD ATHLON64 3000+ @ 3500+ VENICE QVC-100CU+