Re: R9000 czy warto krecic

Autor: domin <domin_at_master.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 13:19:28 MET DST

Użytkownik "rafalw" <ja@poland.com> napisał w wiadomości
news:64oac5p4p7of.kowzl7iuo5q1$.dlg@40tude.net...
> Witam, mam starego RADEON'a 9000 HIS'a - czy warto to kręcić zeby
> polepszyc
> wydajnosc w grach ?? Do ilu i czym najlepiej ??
> pozdr,rafalw

mam taka karte tylko ze oryginal ATI, w sumie nie bardzo sie opalca to
podkrecac ale np. w NFS'U 2 dzieki podkreceniu gra chodzi plynnie na
wyskoiej rozdzielczosci, tak samo w GTA: SA ale niektore gierki robia same
problemy, cala karta za bardzo sie grzeje szczegolnie pamieci chociaz ze mam
radiatory z kazdej strony (pocielem jakis radiator z PII na male kawalki i
poprzyklejalem na pamiatki na to wszytko doslownie polozylem wentyl AC TC
80x80 i nie bradzo sie to wszsytko opalacalo)