Re: Nagrywarka DVD LiteOn przerywa w 30%

Autor: Infi <influencja_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 13:39:12 MET DST

Prezes <emcom@post.pl> napisał:

> Typowe zachowanie dla Liteona, najlepiej skorzystać z gwarancji, na 50%
> dostaniesz nową, jeśli serwis da nową i masz dobry ukad ze sprazedawcą
> dopłać kilka zł i weź chociażby LG, które są duuużo mniej awaryjne.

Hmmm. Nie przewidywałam takiej sytuacji i chyba gdzieś posiałam gwarancję. A
akurat robię remont i papiery mogę mieć wszędzie (jeśli ich nie wyrzuciłam)...
Myślałam, że to może tylko kwestia np. zapchanego dysku, przeczyszczenia.

Ale jeśli znajdę gwarancję, to jak mam udowodnić, że coś takiego się stało??
Najem się wstydu, jeśli podłączą u siebie i okaże się, że na jakichś innych
płytkach wszystko jest OK;-(

Pozdrawiam
Infi