Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 09:31:24 MET DST

> ja bym nie wytrzymał w takim hałasie :(

Ja tez ledwo wytrzymywalem dlatego wrocilem do poprzednich ustawien,wlaczylem
CPU smart fan control. Przy obrotach rzedu 2200 RPM jestem w stanie wytrzymac

   Mnoznik HT - x3
   Memclock - 133MHz
   CPU Voltage - 1,5V

> To znaczy prime chodził przez powiedzmy 12 godzin?

  Chodzil przez okolo 7 godz. Temp procka to 37C

> Ustawiasz HTT 289 MHz (2600MHz) i patrzysz czy system jest stabilny.
> Napięcia procesora już raczej nie zwiększaj (no może 1.525V).

  Nie sprawdzalem jeszcze stabilnosci.

> b) nie podkręcasz dalej
>
> Możesz nie podkręcając dalej poszykać ustawień najlepszych dla swoich
> pamięci, tzn. zwiększasz memclock na 166 MHz i próbujesz uzyskać stabilną
> pracę. Przy memclock 166 MHz i HTT 255 MHz pamięci będą pracowały na ~210
> MHz. Nie wiem czy twoje pamięci wytrzymają więcej. Przy HTT 280 MHz i
> memclock 166 pamięci będą pracowały na 230 MHz - to juz może być za dużo.
> Napisz jakie masz pamięci.

 Tego tez jeszcze nie sprawdzalem
 Mam jeden modul pamieci - Kingston KVR400X64C3A 512MB CL3

To jest Twoj tekst tyle ze z innego wątku (ale w zasadzie chodzi o to samo)

>Jak zwykle zależy od egzemplarza. Niektóre pójdą na 2.8 GHz, a niektóre
>tylko na 2.4 GHz. Pytanie jest też czy twój egzemplarz płyty wytrzyma HTT >
>300MHz. Dwie dobre rady do podkręcania na tej płycie - dajesz od razu
>mnożnik HT x2, a napięcie procesora obowiązkowo inne niż default (tak dla
>jasności - dobrze znam te płyty)
  U mnie jest 2,5 GHz no byc moze bedzie to 2,6 GHz
  I mam takie pytanie odnosnie mnoznika. Dobra rada to HT x2 czy tak jak
wczesniej podales HT x3