Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 10:42:34 MET DST

Dnia Thu, 4 Aug 2005 06:44:35 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> Po wylaczeniu, wiatrak zwieksza swoje obroty z 2250 do 2860 RPM
> Nadal reczne sterowanie nie dziala. Sprawdze go dzisiaj jeszcze u kuzyna.
> On tez ma jakis wiatrak Pentagrama.

pewnie zepsuty potencjometr

> Na Prime 95 po godzinie przy obrotach wiatraka 2860 RPM temp procka wynosi 37C

ja bym nie wytrzymał w takim hałasie :(

> Mnoznik HT - x3
> Memclock - 133MHz
> CPU Voltage - 1,5V

Tutaj jest OK

> No i rzecz jasna jest stabilny

To znaczy prime chodził przez powiedzmy 12 godzin?

> Co teraz?

a) podkręcasz dalej

Ustawiasz HTT 289 MHz (2600MHz) i patrzysz czy system jest stabilny.
Napięcia procesora już raczej nie zwiększaj (no może 1.525V).

b) nie podkręcasz dalej

Możesz nie podkręcając dalej poszykać ustawień najlepszych dla swoich
pamięci, tzn. zwiększasz memclock na 166 MHz i próbujesz uzyskać stabilną
pracę. Przy memclock 166 MHz i HTT 255 MHz pamięci będą pracowały na ~210
MHz. Nie wiem czy twoje pamięci wytrzymają więcej. Przy HTT 280 MHz i
memclock 166 pamięci będą pracowały na 230 MHz - to juz może być za dużo.
Napisz jakie masz pamięci.

> Pozdrawiam

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam