Re: GA-K8N nForce 4 Ultra-SLI + Athlon64 3000 - Podkręcanie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 10:39:06 MET DST

Dnia Fri, 5 Aug 2005 07:31:24 +0000 (UTC), Uwencjusz napisał(a):

> Ja tez ledwo wytrzymywalem dlatego wrocilem do poprzednich ustawien,wlaczylem
> CPU smart fan control. Przy obrotach rzedu 2200 RPM jestem w stanie wytrzymac

Na allegro takie konytolery obrotów kosztują ~10zł - kup taki i po sprawie.
Cisza ponad wszystko.

> U mnie jest 2,5 GHz no byc moze bedzie to 2,6 GHz
> I mam takie pytanie odnosnie mnoznika. Dobra rada to HT x2 czy tak jak
> wczesniej podales HT x3

Zostaw HT x3. Dopiero po przekroczeniu ponad 300MHz można myśleć o
przełączeniu mnożnika HT na niższy. Poza tym, sporo płyt nie chodzi z
mnożnikiem HTx2. Jeżeli twój sprzęt nie będzie chodził na ustawieniach
290x9, to wcale nie znaczy że procesor się już dalej nie chce podkręcić.
Byćmoże płyta nie wytrzymuje tak wysokiego taktowania HTT.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]