Re: samsung 193P PLUS oznaczenia ??

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 12:59:02 MET DST

Użytkownik "Wojciech Michalczuk" <wmichal@nie.spamuj.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cd59mh17kv1z$.dlg@a.dlaczego.tu.nie.ma.klamek...
> Niejaki/a |3eR|<0 w wiadomości <news:dcsovr$j5o$1@inews.gazeta.pl>
> stwierdził(a) jakoby:

> Nie wiem dokładnie, ale jak widziałem jakiś czas temu zdjęcia
> przedprodukcyjne, to ten panel miał nabazgrane "193P Plus" (plus słownie,
> taką fikuśną czcionką) na obudowie. Aczkolwiek zaznaczam, to były zdjęcia
> przedprodukcyjne, i mogło się coś w tej materii zmienić.
>
> Jeżeli interesujesz się tym panelem, powinieneś wiedzieć że na dniach na
> www.mva.pl będzie jego test. Zobaczymy czy będzie to taki przełom ja jaki
> go kreują... :)

W zasadzie już go zamówiłem, dzisiaj. Na test czekam i czekam.... ale 193P+
nie będzie się wielce różnił od samsung-a 173P Plus. A on dostal ocene 4. na
5 To bardzo wysoko. 193P+ będzie miał uważam bardzo podobne,parametry.
Zresztą osobiscie pisałem do gościa który to włąśnie testuje na www.mva.pl
i tak też +- pisał.
Pozdro.