Re: Nagrywarka Asus DRW-1608 -czy wszystkie sa takie g... ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.px>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 13:06:33 MET DST

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuńto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dcrg7o$nv5$1@news.onet.pl...
> Hej.
>
> Jakie macie doswiadczenia z nagrywarkami Asus ?
> Bo ja narazie jestem wpieniony.

Mam tą nagrywarkę od ok miesiąca. Na 25 wypalonych płytek 1 uszkodzona, 2
nie przeszły weryfikacji Nero ale pliki dają się odczytać. Firmware jest
oryginalny. Wypalane płytki to Samsung Pleomax DVD+R x8.
Inne odczytywane nagrane wcześniej na LG to TDK +R, Datex+R, Datex-R.
Niedawno kumpel przyniósł tłoczoną płytkę DL Recovery do IBM'a. Żaden napęd
w robocie nie chciał jej zobaczyć (Głównie LG) - oprócz mojej :-).

Reasumując jestem zadowolony z tego napędu.

Nie mam pomysłu na Twoje problemy. Może pierwsza była trafiona a drugą
dostałeś po naprawie.

Dziś ten sam model będę instalował na innym kompie. Napewno podzielę się
uwagami na temat jej pracy.
Pozdrawiam,

--
Chopin