Re: samsung 193P PLUS oznaczenia ??

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 12:43:39 MET DST

Niejaki/a |3eR|<0 w wiadomości <news:dcsovr$j5o$1@inews.gazeta.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> witam.
> Wiadomo, że na rynku sa 2 monitory Samsung 193P i Samsung 193P PLUS.
> Zewnetrzenie się niczym nie róznią. Czy monitor s 193P+ ma oznaczenie, iż
> jest to dokładnie versjia z "PLUS" ?.

Nie wiem dokładnie, ale jak widziałem jakiś czas temu zdjęcia
przedprodukcyjne, to ten panel miał nabazgrane "193P Plus" (plus słownie,
taką fikuśną czcionką) na obudowie. Aczkolwiek zaznaczam, to były zdjęcia
przedprodukcyjne, i mogło się coś w tej materii zmienić.

Jeżeli interesujesz się tym panelem, powinieneś wiedzieć że na dniach na
www.mva.pl będzie jego test. Zobaczymy czy będzie to taki przełom ja jaki
go kreują... :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//